申し込み手順
Registration procedure
①.
上の「お申し込み」のボタンをクリックしてください。
Peatixのお申込み画面に移ります。
Clicking the “Registration” button
on the top will bring you to a [Peatix] page (outside of the Conference Website). Registration for the conference will be made through that site. |
②.
大会参加はこちらのページから受付ます。
Registration for the conference will be made through that site.
|
申し込みに関してのFAQ
FAQs on Registration
Q:大会に参加をするためにどうすればよいですか?
A: 今回の大会ではPeatixというオンライン イベント管理サービスで受付を致します。
そのため大会に参加をするためにはPeatixのアカウント、またはFacebook / Twitter / Googleのいずれかのアカウントが必要です。
上記のアカウントをいずれも持っていない場合はPeatixのアカウントを作成する必要があります。
大会の申込過程の途中でPeatixのアカウントを作成する画面がでてきますので、
その際にお名前・メールアドレス・Peatixを利用する時に使用するパスワードを設定して、大会のお申込みをしてください。
Q:支払い方法は、なにがありますか?
A: クレジットカード、コンビニ払い、ATMからお支払いが可能です。
Q:申込み後にキャンセルはできますか?
A: 大変申し訳ございませんが、キャンセルはできかねます。
ご理解のほど、よろしくお願いします。
Q:クラブの他のメンバーの分も一緒に申込みできますか?
A: 参加者1人に対して1回ずつ申込をお願いします。
皆様の名札を作成するために、参加者全員のお名前が必要となるためです。
そのため他のメンバーの方の分もお申込みされる場合は、それぞれの方のお名前でお申込みください。
Q:あとから追加の申込は可能ですか?
A: あとからの追加は可能です。しかしながら、手続き上なるべくまとめて申し込んでいただけますようお願いいたします。
何卒ご協力をお願い致します。
その他不明点等ございましたら、以下のURL宛にお問い合わせください。
http://goo.gl/forms/dWdd4hjlgg ← URLをクリックするとお問合せページが開きます。
A: 今回の大会ではPeatixというオンライン イベント管理サービスで受付を致します。
そのため大会に参加をするためにはPeatixのアカウント、またはFacebook / Twitter / Googleのいずれかのアカウントが必要です。
上記のアカウントをいずれも持っていない場合はPeatixのアカウントを作成する必要があります。
大会の申込過程の途中でPeatixのアカウントを作成する画面がでてきますので、
その際にお名前・メールアドレス・Peatixを利用する時に使用するパスワードを設定して、大会のお申込みをしてください。
Q:支払い方法は、なにがありますか?
A: クレジットカード、コンビニ払い、ATMからお支払いが可能です。
Q:申込み後にキャンセルはできますか?
A: 大変申し訳ございませんが、キャンセルはできかねます。
ご理解のほど、よろしくお願いします。
Q:クラブの他のメンバーの分も一緒に申込みできますか?
A: 参加者1人に対して1回ずつ申込をお願いします。
皆様の名札を作成するために、参加者全員のお名前が必要となるためです。
そのため他のメンバーの方の分もお申込みされる場合は、それぞれの方のお名前でお申込みください。
Q:あとから追加の申込は可能ですか?
A: あとからの追加は可能です。しかしながら、手続き上なるべくまとめて申し込んでいただけますようお願いいたします。
何卒ご協力をお願い致します。
その他不明点等ございましたら、以下のURL宛にお問い合わせください。
http://goo.gl/forms/dWdd4hjlgg ← URLをクリックするとお問合せページが開きます。
Q:How can I sign up (buy the tickets) for the Spring Conference?
A:The Spring Conference uses an online event management service called Peatix for registration.
In order for you to sign up, you will need a Peatix account or Facebook, Twitter or Google account.
If you do not have any account for the above 4 services, you will need to create a new Peatix account.
In the middle of the course of buying the tickets, a screen that prompts you to create your Peatix account will appear.
Please enter your name, e-mail address, and a password you have set to log in before proceeding with the procedure.
Q:What payment options are available?
A:Payment with a credit card, at a convenience store, or through an ATM is accepted.
Q:May I cancel an event after registration?
A:No cancellation will be accepted once you have registered for the event.
Your understanding would be highly appreciated.
Q:Can I register for another member in the same club together
with for myself?
A:Please register for events separately for each person.
This is because of the need to prepare a name card for each participant.
Therefore, if you register on behalf of a member other than yourself, please register individually.
Q:When I press the “GET TICKET” button, the “Next: Login” button will appear. What shall I do?
A:The Spring Conference uses an event management service called Peatix.
This requires one of the following accounts for registering for the events.
Peatix / Facebook / Twitter / Google
Those who do not have any of the 4 accounts are requested to create a new Peatix account. Press the “Next: Login”
button to go to the screen where you will choose to log in through one of the 4 accounts or create a new Peatix account.
Q:Can I additionally register for a different event later?
A:You can register for some events later. However, it would be more helpful for our processing if you would apply for all
the events you would like to participate in at one time. Thank you for your cooperation in advance.
If you have any questions other than the above,
please contact the reception team at the following URL:
http://goo.gl/forms/dWdd4hjlgg ← click
A:The Spring Conference uses an online event management service called Peatix for registration.
In order for you to sign up, you will need a Peatix account or Facebook, Twitter or Google account.
If you do not have any account for the above 4 services, you will need to create a new Peatix account.
In the middle of the course of buying the tickets, a screen that prompts you to create your Peatix account will appear.
Please enter your name, e-mail address, and a password you have set to log in before proceeding with the procedure.
Q:What payment options are available?
A:Payment with a credit card, at a convenience store, or through an ATM is accepted.
Q:May I cancel an event after registration?
A:No cancellation will be accepted once you have registered for the event.
Your understanding would be highly appreciated.
Q:Can I register for another member in the same club together
with for myself?
A:Please register for events separately for each person.
This is because of the need to prepare a name card for each participant.
Therefore, if you register on behalf of a member other than yourself, please register individually.
Q:When I press the “GET TICKET” button, the “Next: Login” button will appear. What shall I do?
A:The Spring Conference uses an event management service called Peatix.
This requires one of the following accounts for registering for the events.
Peatix / Facebook / Twitter / Google
Those who do not have any of the 4 accounts are requested to create a new Peatix account. Press the “Next: Login”
button to go to the screen where you will choose to log in through one of the 4 accounts or create a new Peatix account.
Q:Can I additionally register for a different event later?
A:You can register for some events later. However, it would be more helpful for our processing if you would apply for all
the events you would like to participate in at one time. Thank you for your cooperation in advance.
If you have any questions other than the above,
please contact the reception team at the following URL:
http://goo.gl/forms/dWdd4hjlgg ← click
0 件のコメント:
コメントを投稿